Strony





niedziela, 16 października 2011

Nowy koszulkowy diy sort.


diy hand made z nadrukiem

diy hand made recznie malowane
Pomysł który miałem dawno temu wykonać, ale zawsze co innego miałem w głowie ;) 
Rock'n'rolla, enjoy :)

diy koszulka z nadrukiem
Motyw zainspirowany grafiką z płyty zespołu  Siouxie and the banshees.
Urzekł mnie creepy klimat tego wzoru.


diy hand made
Femme Fatale - wzorek w ciągu kilku lat wykonałem kilka razy, prosty i wyrazisty. Taka sobie "retro" idea :)

diy hand made zly dotyk emo goth
Standard, czyli "zły dotyk" z tym, że dekolt i rękawki "wystylizowane" nożyczkami.


Powyższe koszulki + kilka innych dostępne obecnie na Allegro, link gdzieś obok.

2 komentarze:

  1. Mam ten "zły dotyk", fajny look w tym ciuchu :)
    Pozdrawiam!
    Sebsi69

    OdpowiedzUsuń
  2. nie wiedziałam, że też malujesz ;-)

    jak Ci się maluje na czarnych koszulkach? Bo widzę, że wyszedł jednolity kolor - wystarczyło, że raz pomalowałaś czy nakładałaś kilka warstw farby ?

    pozdrawiam

    PS. masz ciekawe pomysły na koszulki ; )

    OdpowiedzUsuń

Anonimy? Nie, dziękuje ;p