czwartek, 28 listopada 2013

#SWAG

na hejcie, cóż ;)
************************************
wszelkie ciuchowe suchary i świeżynki o tu: https://www.facebook.com/LuckyLoserDIY

czwartek, 10 października 2013

Fejsbukowość.

diy lucky loser facebook
Mało mnie tu. Cóż. Ilość niszczonych, znaczy się upiększanych, heh, moimi dłońmi ciuchów dość drastycznie spadła to i blog świeci biedą. Nihil novi. Jakieś otrzaskane "seryjne produkty" do kupienia czasem wrzucam na fejsa i tam mnie też łatwiej teraz trafić, więc z ewentualnymi pytaniami, słowami uwielbienia i nadmiarem gotówki wklikiwać się proszę tu: https://www.facebook.com/LuckyLoserDIY
:)

wtorek, 13 sierpnia 2013

Blue is the new black 2

diy ombre orla cien native koszulka handmade
Koszulkowy orła cień raz kolejny ;)
Długo nic nie było, chaos wkradł się w rzeczywistość, czasu i ochoty na DIY / hendmejdy / ciuchowanie niewiele, ale już z górki, powoli do przodu, palce w farbie...
Póki co ciuchy dostępne ot tak "od ręki", bo allegro i idiotyczne prowizje od sprzedaży mnie stamtąd skutecznie przegoniły, więc jak coś to polecam śledzić fb: https://www.facebook.com/LuckyLoserDIY i pisać na priv gdy wpadnie w oko jakiś ciuch :)
***
Co sobie nuci Lucek ;)

poniedziałek, 17 czerwca 2013

666 ;)

diy kamizelka ćwieki rock moda jeans malowane
Ostatnio mało ciuchów, opornie się tworzą, 666 pomysłów w głowie, ale czasu brak, a czasem chęci. Zmęczenie materiału...

niedziela, 19 maja 2013

Blue is the new black.

diy malowane rozjasniane moda 2013 hand made orla cien rock
Taki tam blue zestawik ;)
Chmurkowa koszulka z orła cieniem + porządnie ściorane denimowe leviski, ot takie ostatnie owoce mojej skromnej kreatywności.
***

niedziela, 12 maja 2013

Spodenkowe lowe.

diy szorty spodenki boho tie dye
Spodenkowo się za oknem zrobiło, więc nic tylko ciągnąć temat. 
Nieco farbowania, tie dye, bo DIY to nie tylko ćwieki i wybielacz, heh. 
Pofarbowane ręce, lubię to :)
***
Zapraszam też na fejsa: https://www.facebook.com/LuckyLoserDIY

poniedziałek, 6 maja 2013

Venus Kerrigan

diy ootd outfit blog chanel fuck nerka kolcediy ootd outfit blog chanel fuck nerka ćwiekidiy stylówa blog chanel fuck nerka rock
Hmm hmm hmm, co my tu mamy... 
Gość, a nie e, gościówa, konkretnie Venus Kerrigan + nereczka mojej produkcji. 
Palce lizać, milordzie :)
***
Więcej Venus:
Zapraszam!

sobota, 4 maja 2013

Spodenkowo...

diy galaxy szorty spodenki rock farbowane kosmos hit hipster swag
Nastał czas spodenek, bo wiosna, bo lato, bo ciepło. I dobrze. Szorty DIY zawsze spoko <3
***
Do kupienia (akurat te 3 pary na licytacji od 1zł): http://allegro.pl/listing/user/listing.php?us_id=4939948

niedziela, 21 kwietnia 2013

Wiosna, trolololo

diy fashion galaxy punk rock kolce native chanel
diy fashion galaxy punk rock malowane chanel

Ciepeło. Wreszcie. Lucek zebrał się w kupę i ciuchowo coś teges. 
 Trochę indiańskich koszulinek, galaxy, vader, norma...
Będzie więcej :)
***

wtorek, 9 kwietnia 2013

Zima.

diy kamizelka rock kolce punk cwieki ombrediy kamizelka rock kolce farbowane tie dye czaszka cwieki ombre
diy nerka kosmos galaxy kolce punk cwieki ombre
Co z tą wiosną? Do diabła!
Jakieś takie ostatnie tworki, szaro, dupiato, nic się więcej nie chce. Niech się ociepli to nieco więcej ciuchów się objawi, jakieś foto sesje...
***
Obecnie dostępne ciuchy do kupienia o tu o: http://allegro.pl/listing.php/user?us_id=4939948
Zapraszam też na fejsa: https://www.facebook.com/LuckyLoserDIY

piątek, 15 marca 2013

FUCK

diy kolce fuck chanel moda nerka
diy handmade nerka kolce moda fuck

Normalni ludzie mają najczęściej dwie nerki, pffff normalność, ja mam nieskończoną ilość. Tym razem kolejne trzy z serii. Nic odkrywczego, ale jasny "przekaz" dobrze gra z kolcami. Ot wszystko.
***

niedziela, 24 lutego 2013

Takie tam.

diy wildfox moda kolce handmade koszulki kosci szkielet
Takie tam koszulki i nerka mi się zrobiły. Szał, wiadomo, buahaha ;)
Ogarnia mnie czarna dupa i tylko mi czaszki w głowie, sorry, poprawie się, galaktyczne szorty będą niebawem :D

środa, 13 lutego 2013

Abdykowałbym.

diy chanel kosci wildfox malowane recznie design moda
Abdykowałbym, bo w krzyżu łupie i nie tylko, lecz nie, Lucek nie wymięka.
***
Kościste chanelki wymodziłem, wiem, żadna odkrywczość, lecz efektowność 100%. Oczywiście damskie, z kolcami na ramionach, tu tylko zajawkowa fota. A tak to nic nowego, jakieś galaxy, teges szmeges...
<3


środa, 6 lutego 2013

Latałbym.

diy kamizelka skrzydła kolce jeans malowane moda
Latałbym, ale nie umiem albo zapomniałem. Ale chciałbym, bo nogi bolą.
***
Dziwne coś mi się namalowało, jasno, przejrzyście i wręcz hmmm estetycznie. Nie jest to mój ulubiony styl, ale niektóre pomysły przychodzą do głowy i nieznośnie w niej hałasują dopóki nie doczekają się wyklucia ;)
Mam masę świeżych pomysłów na ciuchy, różnych, mrocznych i full color, ohydnych i mniej, ale czas, ale chęci, ale cały ten mikrokosmos...

niedziela, 3 lutego 2013

Takie tam...

diy punk kamizelka ćwieki moda
diy gothic wildfox handmade malowane moda
diy recznie rekodzielo handmade malowane moda
 Takie tam popierdółki ostatnio robiłem, olewawcza kamizelka Sex Pistols, wildfoxowe szkielety... Jedynie skrzydła to jakiś ewenement, ale nad tą kamizelką muszę jeszcze popracować, ćwieki ćwieki ;)
Aktualne ciuchy do kupienia jak zwykle są tu: http://allegro.pl/listing.php/user?us_id=4939948
***
W ramach niedzielnej relaksacji polecam:
 :)))

niedziela, 27 stycznia 2013

Angel's Wings ;)

diy fashion moda styl ręcznie kolce 2013 handmade
diy fashion moda styl ręcznie kolce 2013 handmade
diy fashion moda styl ręcznie kolce 2013 handmade
diy fashion moda styl ręcznie kolce 2013 handmade
 Męczyłem i męczyłem i wreszcie jest. Kamizelka okazała się dość czasochłonną w wykonaniu, ale za to efekt jest zadowalający i niecodzienny, yeah :D
Na licytacji od 1zł!!!!! Klik: http://allegro.pl/listing.php/user?us_id=4939948


sobota, 26 stycznia 2013

Pierdum dyrdum ;)

diy fashion moda styl ręcznie kolce 2013 handmade
diy fashion moda styl ręcznie kolce 2013 handmade
diy fashion moda styl ręcznie kolce 2013 handmade
diy fashion moda styl ręcznie kolce 2013 handmade
diy fashion moda styl ręcznie kolce 2013 handmade
diy fashion moda styl ręcznie kolce 2013 handmade
diy fashion moda styl ręcznie kolce 2013 handmade
Bon jour!
 Przetrwałem zimową niemoc, wygrzebałem się z zaspy i co. I nic. Ciuchowo, milordzie ;)
Dziś upubliczniam dwie szkieletowe koszulinki, dla odmiany ze srebrnym malunkiem i kolcami, do tego galaxy Vader, heh, a "w trakcie" kamizelka + jakieś nerki. A to nie koniec!
Koszulki, wiadomo, do wyrwania tu: http://allegro.pl/listing.php/user?us_id=4939948
Niech moc będzie z Wami :*

P.S. Bonus foto z sesji o której tu: http://luckyloserclothes.blogspot.com/2012/09/nie-ma-rozy-bez-gwozdzi-czyli.html kiedyś tam pisałem. ;)
diy fashion moda styl ręcznie kolce 2013 handmade

wtorek, 15 stycznia 2013

Spikes & Bones 2

diy wildfox szkielet blog
Pierdu pierdu, zrobiłem drugą sztukę kamizeli pod rząd na tym samym patencie - vintage jeans, szkielet, kolce, więc więcej fot nie wrzucam, bo wtórność ;) Jak ktoś chętny to zapraszam do licytowania: http://allegro.pl/listing.php/user?us_id=4939948 Od 1zł jak każdy mój rarytasowy twór ;)
Ostatnio mam znów jazdy na kości, czaszki itp. ot napad taki, jak mi minie to coś bardziej estetyczniejszego się pojawi :D
***
Melancholijna nuta na dobranoc (muza z reklamy Żywca, heh, ale ogólnie Tyskie wolę).


sobota, 5 stycznia 2013

Spikes & bones.

diy kamizelka kolce szkielet jeans moda blogerska hand made
Taka tam kamizelunia. Styl znany i uznany. Cóż pisać ;)
Leniwa ta zima, depresyjno-jesienna... Lenia mam i coś mniej ciuchów robię. Ale, ale! Się ogarnę :)
***
Kamizela na allegro, licytacja od 1 zł !
Klik: http://allegro.pl/listing.php/user?us_id=4939948
***
Wesołe nuty :D


wtorek, 1 stycznia 2013

Happy new!.

 No i bang! Mamy 2013. Lucky 13 off course ;)
Samych kosmicznych zajebistości Wam z tej okazji życzę !!! 
Dzięki za komentarze, obserwacje, lajki, udane transakcje, maile... <3

diy fashion gothic psychobilly wildfox koszulki
Z ciuchów tylko dwie koszulki mi się udało zrobić, rozleniwiłem się potwornie :D