Strony





niedziela, 27 maja 2012

DIY Shorts: Galaxy (black milk fake again)

galaxy-kosmos-diy-spodenki-szorty-black milk-romwe
galaxy-kosmos-diy-spodenki-szorty-black milk-romwe
Znów spodenki i znów mierze się z niedoścignionym wzorcem ciuchowego kosmosu w stylu Black milk, romwe, itd. :) Malowanie tego motywu dawno temu odłożyłem na bok, babranie akrylami to nuda i zbyt dosłowny efekt. Moja nowa technika, czyli mix acid painting i tie dye dają o niebo lepszy efekt :) Jest chaos, kolor i co ważne "się dzieje" na całej powierzchni ciucha :)
W przygotowaniu katanka i szorty w stylu max trash punk :)

Spodenki na licytacji + inne ciuchy na kup teraz tu: http://allegro.pl/listing.php/user?us_id=4939948

11 komentarzy:

  1. mistrz !!!!
    <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny projekt. Pomysłowo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jesteś mistrzem <3 pozwoliłam sobie dodać parę zdjęć Twoich prac na mojego bloga, oczywiście odpowiednio je podpisałam. mam nadzieję, że się nie pogniewasz? ;) podziwiam Cię, jesteś facetem z tak nietypową (ze względu na płeć) pasją. no i przede wszystkim jesteś świetny w tym, co robisz.

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. wow, są cudowne ! można sobie takie zamówic u Cb????

    OdpowiedzUsuń

Anonimy? Nie, dziękuje ;p