Strony





czwartek, 7 czerwca 2012

DIY Spodenki, dużo spodenek - galaxy, uk, punk, czaszki, usa...

spodenki-diy-flaga-czaszki-galaxy
Ufff, zrobione, rzadko naraz aż 5 par spodenek robię :)
Co tu dziś mamy...
spodenki-diy-czaszki-ćwieki-usa-flaga
 Spodenek we flagę USA nigdy nie robiłem, kamizelki owszem, cóż, szał na szortowe zabawy w tej kwestii mnie nie pociągał ;) Sam motyw barw i układu tej flagi jest ok, niezłe wyjście do różnych pomysłów, więc skusiłem się na czaszeczkowy design :)

spodenki-diy-kosmos-tie dye-galaxy
spodenki-diy-kosmos-tie dye-galaxy
 Galaxy w black milk'owym stylu to u mnie nie pierwszyzna, tym razem zrobiłem spodenki w dwóch rozmiarówkach i nieco odmiennych kolorystykach, a jak :)

spodenki-diy-punk-flaga-uk-ćwieki
spodenki-diy-punk-flaga-uk-ćwieki
Podwójny akcent punkowo-brytyjski z okazji 60-lecia panowania królowej Elżbiety (tak, królowa jest tylko jedna i nie ma na imię Dorota) ;) 
"God save the queen, the fascist regime..., jak to ładnie Sex Pistols ujęli ;)

 ***
Spodenki do kupienia na kup teraz na allegro: http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=4939948

14 komentarzy:

  1. Niesamowite prace! Marzę o spodenkach galaxy w rozmierze M *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesteś mistrzem. Kocham Twoje ciuchy!!!!!!!!!!!1

    OdpowiedzUsuń
  3. Interesuje cię moda więc zapraszam na mój blog,
    BLOG O PROJEKTOWANIU itp... http://zapalov.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. jakim sposobem robisz galaxy ?jezeli mozesz, bardzo prosze o odpowiedz na meila loveincrew@op.pl . zajmuje sie tego typu rzeczami ale takiego galaxy jeszcze nie widzialam ;) pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
  5. jesli możesz mi powiedzieć jak robisz te galaxy to pisz tu princessaa77@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Takie pytanie, czy te spodenki z flagą brytyjską mają wysoki stan ;> ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wyższy, ale nie wysoki :)

      Usuń
    2. A byłbyś w stanie zrobić dla mnie taki model spodenek ale z takim wysokim stanem ;) ? Wszędzie takich szukam i nigdzie nie ma, a Twoje mnie oczarowały <3!

      Usuń
  7. spodenki galaxy robisz wybielaczem , farbkami i gąbką czy farbami w sprayu ? ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rozjaśniam/farbuje, nie maluje tego akrylami, bo to amatorka ;p

      Usuń
  8. Byłbyś w stanie wykonać dla mnie spodenki galxy wzór nr 1 w romiarze s ? , proszę o odpowiedź na mojego maila : dominika.kolmasiak@gmail.com

    OdpowiedzUsuń

Anonimy? Nie, dziękuje ;p