Strony





niedziela, 2 września 2012

Nie ma róży bez gwoździ czyli nieszczęścia chodzą trójkami..

lucky loser vibeke ineverlikeyou photo art outfit
lucky loser vibeke ineverlikeyou photo art outfit
lucky loser vibeke ineverlikeyou photo art outfit
lucky loser vibeke ineverlikeyou photo art outfit
lucky loser vibeke ineverlikeyou photo art outfit
W pewien świąteczny, sierpniowy poranek miałem przyjemność brać udział w pewnej foto wycieczce w doborowym trójkącie ;)
Skala rozmaitych wrażeń była tak duża że powiedzenie "nieszczęścia chodzą parami" przestało być aktualne. Wersja "...chodzą trójkami" jest zdecydowanie bardziej adekwatna do przebiegu, założeń i efektów tego projektu. Zaszliśmy daleko... nad plaże Mordoru. I to cieszy :)
Mój wkład w te igraszki, to stylówa (górnolotnie pisząc) czyli nieco nabijania gwoździami i tyleż cięcia. Minimalizm lekko zezujący w stronę sado-maso, blackmetalu i filmu Hellraiser, hahaha. 
(Wersja purytańska: Minimalizm wpisujący się w aktualne trendy czyli kolce i dziury podkręcone na maxa)
Mogłem zrobić to lepiej, bardziej spektakularnie, czy coś... ale nieważne, to se ne wrati.
Grunt to towarzystwo, a to akurat mi się trafiło przezdolne, co widać po załączonych obrazkach <3
***
Koleżanki z wycieczki:
Modelka - Karolina
Fotograf - Dajana
Enjoy!

34 komentarze:

  1. nice creepy outfit <3 cheers from japan ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. gwoździe na szyji lepsze niż biżuteria z aparta :P pomysł zajebisty

    OdpowiedzUsuń
  3. efekt powala, ale żal że "na stojąco" nie ma foto :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak dla mnie to jesteś prawdziwym lordem chaosu, hihi. super stylówka i towarzystwo też profeska. bez wiochy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł, efekt rewelacyjny:) Tylko przy mojej neizdarności taka obroża byłaby baardzo niebezpieczna:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Doskonała koncepcja! Jest konkret! Plus to modelka i te butyyy <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Jedno słowo - totalny obłęd! Poza tym bardzo praktyczne - żaden niechciany adorator na pewno się nie przysunie bliżej twarzy, aniżeli na długość sterczącego gwoździa XD

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawa stylizacja. Świetny pomysł na miejsce zdjęć. ; >

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta sesja zraniła mnie i wszystko co dotąd uważałam za piękne...
    Proszę, weźcie mnie i zróbcie ze mną to samo, a nawet coś ostrzejszego. Kocham!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. fuckin' freaks <3

    OdpowiedzUsuń
  11. właśnie, bo zapomniałam - w pełnej krasie, znaczy na stojąco nie masz fot tego cudu? please, miej <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie ma zdjęć na stojąco, bo fotografowi czyli mnie, nie chciało się takiej jeszcze obrobić;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i tu Ty?! w dodatku z lenistwem się obnosisz ;p

      Usuń
    2. oooo, to jest na co czekać :)

      Usuń
    3. Nie wiem czy się ktoś doczeka, moje lenistwo zmierza w całkiem innym kierunku niż chciałaby populacja;d

      Usuń
  13. co za pojebane foty

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oo, wreszcie ktoś się poznał na tej sztuce i trafnie to wyartykuował. dzięki, staraliśmy się :)

      Usuń
    2. No i to jest to! Te foty mają właśnie taki paskudny charakter i nie jesteśmy w stanie tego zmienić, naprawdę jest nam przykro, że Cię krzywdzą;p

      Usuń
  14. curious beauty!!!
    translator shows strange translations but I also love hellraiser series :)
    vivas!

    OdpowiedzUsuń
  15. świetny pomysł na sesje. dość ostro się dzieje :)

    OdpowiedzUsuń
  16. alicja z dupy zabitej dechami4 września 2012 23:33

    nie powiem, ktoś się tu wykazał polotem ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mogłeś więcej żelastwa dać, ale czepiam się ;d Efekt i tak wybija oczy. Fajna ta modelka <3

    OdpowiedzUsuń
  18. "Minimalizm lekko zezujący w stronę sado-maso, blackmetalu i filmu Hellraiser..." skąd bierzesz takie teksty? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Minimalizm lekko zezujący w stronę sado-maso, blackmetalu i filmu Hellraiser..." skąd bierzesz takie teksty? :D

      życie pisze takie scenariusze ;)

      Usuń
  19. Jaaa, też chciałabym taką sesję, ale jestem za brzydka. Jak się coś zmieni, to się odezwę :)

    OdpowiedzUsuń
  20. A ja naprawdę chciałabym takie focie. Robicie komercyjnie sesje?

    OdpowiedzUsuń

Anonimy? Nie, dziękuje ;p