wtorek, 28 sierpnia 2012

DIY Studded Shorts: UK Punk

diy punk ćwieki rpock spodenki flaga uk moda
Punkrockowe DIY szorty atakują ponownie. Nihil novi. Z dedykacją dla księcia Harrego ;)
To i nie tylko do kupienia tu: http://allegro.pl/listing.php/user?us_id=4939948

poniedziałek, 27 sierpnia 2012

Torebka zwana nerką: Sex pistols

diy nerka punk ćwieki rock torebka flaga moda
Kolejny model DIY punk nerki. Nieco bardziej wypaśny od Misfits i nie o zespół chodzi, ale o większe skomplikowanie przy malowaniu logo :)

niedziela, 26 sierpnia 2012

DIY Shorts: Panterkowo

diy spodenki panterka floral ombre wild trendy moda
Projekt rozrywkowy, heh, niecodzienna panterka, owoc barwienia, farbą ciapania i nieskrępowanej weny twórczej :)

czwartek, 23 sierpnia 2012

Czaszka, cięcia... o poranku ;)

diy czaszka koszulka cięcia moda gothic blog
Tak, mam skrzywienie na punkcie czasek. Na punkcie cięcia bawełny też :D
***
Zapraszam też na fejsa: https://www.facebook.com/LuckyLoserDIY

wtorek, 21 sierpnia 2012

Torebka zwana nerką ;)

diy nerka torebka misfits ćwieki punk rock

diy nerka torebka misfits ćwieki rock
 Za różne cuda już się brałem, ale za nerki właśnie zaczynam. Torebki tego typu to dość wdzięczny temat do DIY zabaw, ale samo "ozdabianie" to żadna nowość. Ćwieki, naszyty namalowany motyw... Pierwszy egzemplarz poświęciłem zespołowi Misfits, bo lubię, bo ma charakterystyczny logotyp, bo to kult, potęga i chwała ;)
Jak jej nikt nie zwinie poprzez priv to będzie jutro tu: http://allegro.pl/listing.php/user?us_id=4939948

niedziela, 19 sierpnia 2012

DIY Studded Jeans: Krzyże zawsze spoko ;)

diy jeans krzyż spodenki szorty cięte moda trendy
diy jeans krzyż spodenki szorty dziury moda rock
Znów krzyże :) 
Lubię ten motyw, bo jest jednoznaczny w swej symbolice, a w ciuchowym wydaniu niesie zawsze jakiś element prowokacji.Przy samych spodenkach było pracy tyle co zwykle, strzępienie, ćwiekowanie i nieco szycia, bo krzyże są od spodu skórkowe :) Generalnie jest to mój mały krok wstecz do bardziej "ostrych" pomysłów. Skóra, jeans i ćwieki, yeah! Już dość galaxy, bo ileż można :D
Inne ciuchy w przygotowaniu, do tego jakieś torebki "nerki" będą.
***
Przypominam o konkursie z koszulką mojej produkcji do wygrania, o tu: https://www.facebook.com/pages/RockFashion/348046965218274
***
Niebawem też pojawi się mały efekt z foto sesji na którą przygotowałem dość ekskluzywną kreację, haha. Mała zajawkę można już zobaczyć tu: https://www.facebook.com/ineverlikeyou 
***
To tyle, dzięki za komentarze i ogólne wsparcie <3

sobota, 18 sierpnia 2012

KONKURS NA FEJSIE - AC/DC DIY SHIRT !

diy rock ac dc koszulka cięta moda trendy konkurs rozdanie
Zapraszam na konkurs z koszulką mojej produkcji jako nagrodą :)
Konkurs jest na facebooku, ale nie na moim fanpejdżu, a tu: http://www.facebook.com/pages/RockFashion/348046965218274

poniedziałek, 13 sierpnia 2012

Hell yeah !!! 100000 !!!

Dziś wybiło 100000 wejść na bloga !!!!!!!!
Masakra :)
Dzięki wszystkim obserwującym (325!!!), fejsowym lajkowiczom (2720+), komentującym, kupującym, wpadającym "ot tak" rzucić okiem, przypadkowym odwiedzającym, koleżankom z "Katalogu blogów DIY" i całej reszcie "konkurencji"... długo wymieniać Was potworki :)
Nie sądziłem że dojdę "tak daleko" :)
DZIĘKI <3
Jakiś konkurs będzie, ale jeszcze nie mam w głowie szczegółów :)


niedziela, 12 sierpnia 2012

DIY Ciuchy... Back to the Rock :)

diy punk ćwieki gitara irokez moda subkulturadiy punk ćwieki agrafki moda rock koszulka czaszka
diy punk ćwieki krzyż agrafki moda rock koszulka cięcia
diy punk ćwieki levis szorty spodenki vintage blog
 Dzisiejsza twórczość :)
Czaszeczka w stylu Exploited, nieco agrafek, taki light punk motyw.
Krzyże i cięcia już znacie.
Na koniec Leviski, lekki destroy.
Ogólnie, po serii galaxy, farbowaniu itp. raczej wracam do wcześniejszych pomysłów, czyli staranne malunki, rockowy jeans, cięcia, strzępienia... :)
***
Stare i nowe ciuchy mojej "produkcji" do kupienia tu: http://allegro.pl/listing.php/user?us_id=4939948 
Zapraszam ten na facebooka: https://www.facebook.com/LuckyLoserDIY


środa, 8 sierpnia 2012

DIY ciuchy: Krzyżowata koszulka + koścista kamizelka :)

krzyż diy blogerska diy koszulka cięcia moda 2012
Najnowszy twór koszulkowy. Jestem wyjątkowo zadowolony z efektu, lubię krzyże, lubię cięcia, a tu jest dwa w jednym i całość ładnie gra :D Już sprzedana, poszła od razu na moim facebooku (https://www.facebook.com/LuckyLoserDIY).

kamizelka diy blogerska diy jeans custom ćwieki kości szkielet 2012
Kamizelka na zamówienie dla Malvare (https://www.facebook.com/malgems). Istne cudo, heh, kości, ćwieki, przetarcia, czyli to co lubię w ciuchowym DIY najbardziej :)
diy galaxy diy ombre hand made black milk romwe rock 2012
Powyżej garść ciuchów dostępnych na Allegro: http://allegro.pl/listing.php/user?us_id=4939948

niedziela, 5 sierpnia 2012

Neverending story: DIY Galaxy Shorts ;)

diy galaxy kosmos diy szorty spodenki styl 2012
diy galaxy kosmos diy szorty spodenki moda 2012
Kolejne dwie sztuki kosmiczno-galaktycznych spodenek. Mimo lekkiego znudzenia tym motywem, wciąż lubię go robić, bo efekt trudno porównać z czymkolwiek innym. Jest kolor, chaos i kapka magii :)

sobota, 4 sierpnia 2012

DIY Jacket: Rock'n'roll ;)

diy galaxy diy kosmos black milk moda trendy fashion levis
diy galaxy diy kosmos romwe moda 2012 fashion levis
Katanka "powstała" jakiś czas temu, znaczy się naćwiekowała i postrzępiła, ale czegoś mi brakowało... Różne koncepty miałem na malunek, od AC/DC po czaszkowe motywy, ale niezbyt mi pasowały do vintage'owego stylu tej katanki, więc padło na logo Rolling Stones. 
Proste, ale znane, lubiane i budzące jednoznaczne skojarzenia :)
Niebawem jakieś nowe twory :)
***
Moje DIY ciuchy do kupienia tu, klik: http://allegro.pl/listing.php/user?us_id=4939948

środa, 1 sierpnia 2012

OGŁOSZENIE :D

Jeśli masz ciucha mojej produkcji i masz w nim foto (nie musi być profeska, czy stylówa z kosmosu), to mi prześlij na: luckyloser@interia.eu 
Z chęcią wrzucę na swojego bloga i fejsa. Dodatkowo jeśli również i Ty masz bloga i/lub fejsa, to Cię podlinkuje. 
Dobry lans nie jest zły. Enjoy :)
***
Przy okazji:
Ciuchy mojej produkcji do kupienia tu: http://allegro.pl/listing.php/user?us_id=4939948